PINACTIVE to kod do aktywności fizycznej.
Każdy z nas posiada swój indywidualny klucz, ale nie wszyscy wiedzą jak go efektywnie wykorzystać. Tak naprawdę wystarczy niewiele, by czuć się lepiej i atrakcyjniej wyglądać.

PINACTIVE jest po to, by motywować, wspierać oraz poprawiać rezultaty w dążeniu do zamierzonego celu.

PINACTIVE to treningi personalne, aktywna fizjoterapia, wczasy odchudzające, obozy sportowe i masaże.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji
codziennie od 6:00 do 22:00.

trening personalny

Sprawimy, by aktywność fizyczna naturalnie wpisała się w Twój plan dnia i rytm życia. Dla nas najważniejsze jest indywidualne i przemyślane podejście do każdego Klienta, dlatego specjalnie dla Ciebie przygotujemy formę samych zajęć, jak i ich przebieg.

Zaczynam

Nie wiesz od czego zacząć, brak Ci motywacji? Chcesz zmienić swoje życie, poczuć się sprawniej, częściej się uśmiechać, lepiej wyglądać?

Szanując Twoje zajętości i codzienne obowiązki, dokładnie zaplanujemy program treningowy i wspólnie ustalimy harmonogram pracy. Jeśli marzysz o zgrabnej figurze, to pomożemy Ci w zrzuceniu wagi, usprawnimy i wymodelujemy Twoją sylwetkę.

Trenuję

Twoim celem jest przebiegnięcie maratonu, a może po prostu chcesz poprawić swoje dotychczasowe wyniki i osiągnięcia?

Zajmiemy się przygotowaniem Twojego organizmu do pokonywania obciążeń i długotrwałych przeciążeń. Przygotujemy Cię do startów w imprezach biegowych, na krótkich i długich dystansach. Zadbamy o Twoją wydolność, wytrzymałość i masę mięśniową. Lekcje w zależności od Twoich potrzeb poprowadzimy: w klubie sportowym, na siłowni, w plenerze oraz na pływalni.

masaż

Zmęczenie? Przepracowanie? Napięcie w karku?
Ból w krzyżu? Wiele godzin za biurkiem?
Ulgę przyniesie Ci masaż!

Pośpiech jest domeną dzisiejszego świata, dlatego często nie znajdujemy czasu, by poświęcić odrobinę uwagi naszemu ciału. Wystarczy tylko 45 minut masażu, by się zrelaksować i odprężyć.


Z nami będziesz w formie przez cały dzień.

Masaż relaksacyjny – profilaktyka, relaks



Zastosowanie: w stanach przepracowania i ogólnego zmęczenia organizmu. Przed nadchodzącym ważnym dniem czy spotkaniem (rozmowa o pracę).

Czas trwania: 45-90 min

Idealny prezent dla Ciebie lub Twoich bliskich.




Masaż izometryczny – rehabilitacja, rekonwalescencja



Zastosowanie: w stanach częściowego unieruchomienia oraz osłabienia kończyn i/lub mięśni.

Czas trwania: 30-60 min




Masaż segmentarny – rehabilitacja, rekonwalescencja



Zastosowanie: leczenie narządów i chorób wewnętrznych.

Czas trwania: 30-60 min




Masaż limfatyczny - sport, rekonwalescencja



Zastosowanie: udrażnianie kanałów limfatycznych oraz oczyszczanie organizmu z toksyn, np. po zabiegach liposukcji, podczas intensywnego odchudzania czy aktywności fizycznej.

Czas trwania: 20-30 min

Świetnie sprawdza się dla osób uprawiających wytrzymałościowe dyscypliny sportowe.




Masaż sportowy – sport amatorski i zawodowy



Zastosowanie: poprawienie ukrwienia, rozgrzewająco, ochronnie.

Czas trwania: 5-15 min

Kapitalnie sprawdza się tuż przed biegiem lub treningiem, przygotowuje mięśnie do długotrwałego czy intensywnego wysiłku.




Masaż klasyczny – profilaktyka, niewielkie urazy



Zastosowanie: lecznicze, wspomaganie, wyciszenie.

Czas trwania: 45-60 min

Stosowany regularnie poprawia samopoczucie.




Zadzwoń i zamów wizytę domową. Przyjeżdżamy z własnym stołem do masażu. Posiadamy wieloletnie doświadczenie.

wczasy odchudzające

Chcesz wygrać z nadwagą? Weź sobie urlop i przyjeżdżaj do nas!

Specjalnie dla Ciebie zorganizujemy kilkunastodniowe turnusy odchudzające nad morzem oraz w górach. Każdy uczestnik otrzymuje pełen pakiet sprawnościowy, specjalnie skompilowaną dietę oraz stałą opiekę instruktorów i fizjoterapeutów. Zaproś rodzinę i znajomych. Zrób oryginalny prezent bliskiej Ci osobie.

Odpowiednio dobrane ćwiczenia aerobowe (cardio) oraz usprawniające w połączeniu ze zbilansowaną dietą i niesamowitą atmosferą z pewnością spowodują utratę zbędnej tkanki tłuszczowej (rekordzista pozbył się 8,7kg/14dni!).

Nasi instruktorzy stale czuwać będą nad poprawnością i odpowiednią intensywnością ćwiczeń. Wszystko po to, aby zapewnić Klientowi poczucie bezpieczeństwa. By pokonał trudności, osiągnął cel zgodnie z założonym wcześniej planem, a wypracowany efekt utrzymał się nawet po powrocie do codziennych aktywności
i obowiązków.

Grupy kilku lub kilkunastoosobowe, zakwaterowanie w pokojach o podwyższonym standardzie, trzy zbilansowane posiłki dziennie (1200 kcal). Program aktywności
i przebieg zawsze jest odpowiednio dobrany do grupy tak, by osiągnąć optymalne wyniki. Chętnych zapraszamy na dodatkowe zajęcia, takie jak:

AQUA FITNESS (45 min) – ćwiczenia w wodzie pozwalają nie tylko optymalnie pozbyć się tkanki tłuszczowej. Aktywność fizyczna w środowisku wodnym zapewnia także bezpieczną i płynną pracę stawów całego organizmu. Środowisko, jakie oferuje woda można porównać do „ziemskiej próżni”, gdzie siły działają tylko
w niewielkim stopniu na nasze stawy. Ćwiczenia poprawiają gibkość oraz wytrzymałość mięśniową - doskonałe dla osób z problemami kręgosłupa oraz narządu ruchu.

UWAGA ! Nie trzeba umieć pływać.

AERO (60-90 min) - aerobowe zajęcia w plenerze mające na celu zarówno pobudzenie, jak i optymalne spalanie tkanki tłuszczowej w tlenowym (podprogowym) przedziale tętna, czyli w tempie konwersacyjnym. Przewidywana ilość spalonych kalorii 400 – 500.

Zajęcia odbywają się wczesnym rankiem.

FLEXO (45 min) - ćwiczenia obwodowe z gumami poprawiające napięcie mięśniowe. Program autorski z wykorzystaniem opatentowanych taśm-gum francuskiej firmy SVELTUS, które doskonale sprawdzają się na co dzień, gdyż w małym stopniu obciążają układ kostny i mięśniowy. Od kilku już lat ćwiczenia te przynoszą ulgę nie tylko osobom z dolegliwościami kręgosłupa, mięśni czy stawów ale także wszystkim tym, którzy po porostu zbyt dużo czasu spędzają w pracy za biurkiem
lub w aucie.

PŁASKI BRZUCH (30 min) - ćwiczenia na wszystkie partie mięśni brzucha oraz mięśni przykręgosłupowych. Krótkie, dynamiczne i zarazem przyjemne ćwiczenia mięśni brzucha. Dodatkowo kapitalnie wzmacniają i kształtują mięśnie tzw. gorsetu lędźwiowo-krzyżowego, czyli tych grup mięśni, dzięki którym: chodzimy, biegamy
i pływamy. Zajęcia odbywają się w godzinach wieczornych.

AKTYWNA FIZJOTERAPIA

Pakiet, w zależności od potrzeb, obejmuje:

Gimnastykę izometryczną




Forma ćwiczeń, która polega na skurczach izometrycznych. Mięśnie wówczas są napięte ale nie zmienia się ich długość. Zalecana w stanach lekkiej rekonwalescencji pourazowej.

Ćwiczenia aktywne




Ćwiczenia obwodowe poprawiające napięcie oraz siłę mięśniową. Kolejny etap aktywnej rehabilitacji, skraca czas powrót do pełnej sprawności. Odbudowuje utraconą tkankę mięśniową oraz wytrzymałość.

Ćwiczenia w wodzie




Aktywność ta, zapewnia bezpieczną i płynną pracę stawów, doskonale sprawdza się w rehabilitacji np.: kręgosłupa.

Ćwiczenia połączone z masażem




Ćwiczenia bierne z pomocą na stole do masażu lub na macie w połączeniu z zabiegami manualnymi.

Kinesiotaping




Metoda polegająca na odciążeniu mięśni i stawów poprzez naklejenie plastrów o specjalnej strukturze. Plastrowanie dynamiczne nie ogranicza ruchów, plaster zbliżony grubością do skóry, odporny na wodę. Odpowiednio naklejony utrzymuje się do sześciu dni. Świetnie sprawdza się przy lekkich kontuzjach, naciągnięciach czy rehabilitacji pomocniczej.

PARTNERZY


tel: 669 490 668

biuro@pinactive.pl

Warszawa, PL